Witaj! Rejestracja

Rola i znaczenie Internetu w kreowaniu wizerunku firmy


Rola i znaczenie Internetu w kreowaniu wizerunku firmy.

1. Wstęp – znaczenie Internetu w rozwoju firmy
2. Definicje Internetu
2.1. Internet na świecie
2.2. Internet w Polsce
2.3. Metody dostępu do Internetu
2.3.1. Modem + linia telefoniczna
2.3.2. SDI – Szybki Dostęp do Internetu (usługa TPSA)
2.3.3. Dostęp do Internetu w sieciach telewizji kablowej
2.3.4. Dostęp do Internetu w sieciach telewizji cyfrowej (Polsat, Cyfra+)
2.3.5. Dzierżawione łącze stałe
2.3.6. Dostęp do Internetu drogą radiową
3. Systemy identyfikacji w sieci
3.2. System nazw domenowych.
3.3. Adres URL.
4. Podstawowe usługi w Internecie
4.1. Poczta elektroniczna-e-mail
4.2. WWW – strony internetowe.
4.3. FTP – przesyłanie plików.
4.4. NEWS – dyskusje w Internecie
5. Dostawcy Internetu w Polsce.
6. Rola i znaczenie Internetu w kreowaniu
6.1. Wstęp – krótka charakterystyka.
6.2. Własna witryna internetowa
6.3. Proces tworzenia firmowej witryny internetowej
6.4. Rejestracja w serwisach wyszukiwawczych i katalogach
7. Reklama w Internecie.
8. Statystyka reklamy w Internecie
9. Promocja sprzedaży
9.1. Techniki promocji w Internecie.
10. Internet w firmie.
10.1. Rola Internetu w firmie.
10.2. Intranet
10.3. Elektroniczny obieg dokumentów.
10.4. System wspomagania sprzedaży (CRM)
11. Marketing w Internecie.
12. Handel elektroniczny e-commerce
12.1. Podstawowe sektory handlu elektronicznego
12.2. Zalety i wady handlu on-line dla klientów
12.3. Zalety i wady handlu on-line dla firm
12.4. Certyfikaty bezpieczeństwa – weryfikacja wiarygodności
13. Podsumowanie
14. Bibliografia

















1. Wstęp


Internet to zjawisko coraz bardziej powszechne w naszym otoczeniu i życiu codziennym. I chociaż początkowo wykorzystywany był głównie do celów naukowo-badawczych, w chwili obecnej stał się środkiem powszechnej komunikacji. Użytkownicy Internetu twierdzą jednoznacznie, iż w obecnych czasach jest najbogatszym źródłem informacji i najtańszym środkiem komunikacji. Wykorzystany umiejętnie w działalności przedsiębiorstwa może przynieść ogromne korzyści i przyczynić się do osiągnięcia sukcesu.
Jeżeli Internet pozwala w sposób bardziej efektywny prowadzić różnego typu działania, warto zapoznać się z nowymi technologiami powstałymi wraz z jego dynamicznym rozwojem. W pracy i w domu trudno obejść się bez komputera, który początkowo pełnił funkcję skomplikowanego narzędzia, służącego do gromadzenia i przetwarzania danych. Dzisiaj wiadomo, że dwa komputery posiadające możliwość wzajemnej komunikacji, stanowić mogą sieć komputerową. Jeśli owe komputery znajdują się w obrębie tego samego budynku lub kompleksu budynków, to łączy je ze sobą tzw. lokalna sieć komputerowa – LAN ( Local Area Network). Jeśli znajdują się w odległości geograficznej, to mamy do czynienia z siecią rozległą - WAN (Wide Area Network).
Ogólnoświatowa sieć komputerowa to coraz bardziej popularny Internet. Zagadnienia z nim związane nie są już tylko domeną specjalistycznych czasopism przeznaczonych dla wąskiej grupy odbiorców. Wzmianki na temat różnych jego aspektów znaleźć można w codziennej prasie, programach telewizyjnych czy też audycjach radiowych. Celem pracy jest przedstawienie zasad działania i możliwości wykorzystania Internetu oraz technologii powstałych wraz z jego rozwojem. Dzięki funkcjonowaniu sieci możliwy stał się powszechny, tani dostęp do wszelkiego rodzaju informacji. Obok telewizji, radia i prasy, sieć stała się nowym medium reklamowym o charakterze interaktywnym.
W ostatnich latach gwałtowny rozwój sieci Internet i usług w niej proponowanych śledzimy również w Polsce. Firma może podłączyć się do Internetu i za jego pomocą prowadzić działa

Odpowiedz

[-]
Szybka odpowiedź

Disable AutoMedia embedding for this link.   MP3 Playlist

Weryfikacja przeciw botom
Zaznacz pole wyboru znajdujące się poniżej. Ten proces pozwala chronić forum przed botami spamującymi.

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wypalenie zawodowe na określonych stanowiskach pracy na podstawie firmy TRW brunet 1 1,721 04-11-2012, 22:45
Ostatni post: Gość
  Rola promocji zdrowia brunet 0 526 02-04-2011, 09:16
Ostatni post: brunet

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości